Paypercut, startup fintech european care permite comercianților mici și mijlocii să ofere opțiunea „Cumperi acum, plătești mai târziu” (BNPL) printr-o singură integrare, a obținut o finanțare pre-seed de 2 milioane de euro, una dintre cele mai mari runde de acest tip din Europa de Sud-Est.
Runda a fost condusă de Concentric, cu participarea Passion Capital (investitor în Monzo, GoCardless și Tide), RTP Global (investitor în SumUp, Delivery Hero), Tuesday Capital (investitor în Airbnb, Uber și Square), Robin Capital, Angel Invest Ventures și mai mulți business angels de renume.

Tatiana Tincu va conduce dezvoltarea Paypercut în România. Având expertiză în construirea de echipe regionale, ea aduce cu sine experiența valoroasă din rolul anterior la BaseLinker și se va concentra pe extinderea parteneriatelor locale și a operațiunilor.
Agregatorul BNPL dezvoltat de Paypercut reunește mai mulți furnizori de finanțare într-o singură platformă. Comercianții se integrează o singură dată, apoi pot fie să le ofere cumpărătorilor opțiunea de a-și alege furnizorul BNPL preferat la checkout, fie să lase un algoritm intern să direcționeze tranzacția către cel mai rapid furnizor - sau, în caz de egalitate, către cel mai ieftin. Fondurile sunt decontate în mai multe monede din Europa Centrală și de Est direct în contul bancar al comerciantului, iar procesul de onboarding este complet digital, reducând birocrația de săptămâni întregi la doar câteva zile.

Paypercut procesează deja tranzacții pentru comercianți din România, Bulgaria și Grecia și își extinde activ operațiunile în restul Europei Centrale și de Est, având pe roadmap Republica Cehă, Polonia și Turcia, piețe care cresc într-un ritm mult mai rapid decât cele din Europa de Vest.
Echipa fondatoare - Stoil Vasilev, CEO (fost VP CorpDev & Finance la SumUp), Emil Savov, CRO (a construit canalul de parteneri SumUp în CEE; fondator 84bits - achiziționat de SumUp), și Gareth Walsh, COO (fost Global Head of Risk & Compliance la SumUp; ex-CCO la Payhawk) - va folosi noul capital pentru a atrage mai mulți parteneri BNPL în regiune, a localiza fluxurile de onboarding în noi limbi și a dezvolta o rețea de agenții partenere care vor împărți veniturile generate.
În România, Paypercut lansează o strategie duală de intrare pe piață. Pe de o parte, echipa construiește o rețea de parteneri locali: agenții de dezvoltare software, furnizori SaaS, vendori POS, firme de contabilitate și platforme de e-commerce.
Pe de altă parte, se creează un canal de vânzări directe și suport, pentru a oferi o experiență complet localizată, de la onboarding și adaptarea produsului până la customer service.