Disney va renunța la serviciul autonom de streaming Hulu, al cărui conținut va fi integrat în aplicația Disney+, unde va lua locul brandului Star.
Noua aplicație unificată va fi disponibilă anul viitor, anunță Disney, care va aduce, astfel, împreună conținutul dezvoltat pentru Hulu și pentru Disney+.
Clienții vor putea să cumpere în continuare abonamente separate la cele două servicii, dar conținutul acestora va fi disponibil în aceeași aplicație unificată.

Viitoarea aplicație va oferi o „experiență îmbunătățită pentru consumatori” în cadrul „unei singure platforme tehnologice”, spune CEO-ul Bob Iger.
Compania speră ca unificarea celor două servicii să aducă oportunități noi de creștere și margini de profit mai mari, inclusiv oportunități mai bune pentru vânzarea reclamelor.
În ultimul trimestru, Disney a realizat un profit de 346 de milioane de dolari din streaming, având 183 de milioane de abonați la Disney+ și Hulu.
Pe viitor, anunță compania, nu vor mai fi făcute publice cifrele privind numărul abonaților, Disney călcând și la acest capitol pe urmele Netflix.