Metrorex anunță că, începând din 1 septembrie 2025, vor avea loc modificări în circulația trenurilor de metrou pe Magistrala 4 Gara de Nord 2 – Străulești.
Schimbarea este ca urmare a lucrărilor pentru conectarea noii Magistrale 6 de metrou cu infrastructura existentă.

Astfel, pasagerii vor fi transbordați la stația Jiului, unde se vor sui în trenul de la linia vecină, pe sensul dorit.
Metrorex informează publicul călător, printr-un comunicat de presă, că, începând cu data de 1 septembrie 2025, vor avea loc modificări în circulația trenurilor de metrou pe Magistrala 4 Gara de Nord 2 – Străulești, ca urmare a lucrărilor pentru conectarea noii Magistrale 6 de metrou cu infrastructura existentă.
Astfel, circulația trenurilor de metrou de pe Magistrala 4 se va desfășura cu transbordare la Jiului, stație la care, pentru a continua călătoria, pasagerii se vor îmbarca în trenul de la linia vecină, pe sensul dorit.
Aceste modificări sunt necesare pentru a permite desfășurarea în siguranță a lucrărilor de interconectare între cele două magistrale, care impun închiderea firului 2 de circulație între stațiile 1 Mai și Jiului și circularea în ambele sensuri pe celălalt fir.

Modificările de trafic sunt determinate de avansarea lucrărilor la Magistrala 6 de metrou, care va asigura o legătură directă între Gara de Nord și Aeroportul Internațional Henri Coandă - Otopeni.
Totodată, Metrorex anunță reducerea intervalelor de succedare a trenurilor pe alte două magistrale importante. Astfel, pe Magistrala 1 (Pantelimon – Dristor 2) și pe Magistrala 3 (Preciziei – Anghel Saligny), în perioada 8 septembrie – 31 decembrie 2025, intervalul de circulație se reduce de la 7 la 6 minute în zilele lucrătoare (luni – vineri) și de la 10 la 9 minute în weekend și în zilele de sărbători legale.
Proiectul „Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni, legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni" este declarat de utilitate publică și de interes național, conform Hotărârii Guvernului nr. 496/2017, cu modificările și completările ulterioare. Acesta răspunde nevoilor de mobilitate ale persoanelor prin extinderea rețelei de transport trans-european și va contribui semnificativ la creșterea accesibilității zonei de nord a Capitalei.