Magazinele Supeco ale Carrefour, primul an de profit după 10 ani consecutivi de pierderi: Am ajustat politica de prețuri și am intensificat campaniile. Vom continua expansiunea cu 3 noi deschideri

10 ani   
Magazinele Supeco ale Carrefour, primul an de profit după 10 ani consecutivi de pierderi: Am ajustat politica de prețuri și am intensificat campaniile. Vom continua expansiunea cu 3 noi deschideri

Supeco trece pe profit în 2024, după 10 ani consecutivi de pierderi, datorită eficientizării și repoziționării brandului, au transmis reprezentanții grupului Carrefour pentru Profit.ro.

Profit.ro împlinește 10 ani de la lansare în 2025, an în care a devenit și liderul presei de business din România, inclusiv ca număr lunar de cititori

Urmărește-ne și pe Google News

Compania Supeco Investment, prin care grupul Carrefour operează supermarketurile Supeco, a raportat în 2024 un profit net de 43,5 milioane de lei, după un deceniu de rezultate financiare negative. În anul precedent, 2023, compania înregistra pierderi de 3,2 milioane de lei, conform datelor analizate de Profit.ro.

În același interval, cifra de afaceri a Supeco a scăzut cu 2%, până la 802 milioane de lei.

Reprezentanții Carrefour, grupul care deține Supeco, au explicat că performanțele pozitive din 2024 sunt rezultatul eforturilor strategice și implementării unui plan bine definit, axat pe eficientizarea operațiunilor și repoziționarea comercială a brandului.

ANUNȚ Auchan retrage un produs din cauza prezenței unui corp străin. Banii, dați înapoi CITEȘTE ȘI ANUNȚ Auchan retrage un produs din cauza prezenței unui corp străin. Banii, dați înapoi

„Performanțele înregistrate anul trecut reflectă o evoluție influențată de eforturile strategice din ultimii ani, dar și de implementarea unui plan foarte aplicat în 2024, cu accent pe eficientizarea operațiunilor și repoziționarea comercială a brandului.

Am pornit de la evaluarea comportamentului consumatorilor, ceea ce ne-a permis să identificăm rapid zonele cu potențial de optimizare. Astăzi, avem o companie mai agilă, mai eficientă și mai conectată la nevoile pieței”, spun oficialii companiei.

Aceștia arată că au început prin optimizarea sortimentației de produse: „Pentru produsele cu rotație lentă, am implementat un plan amplu de destocare și ne-am concentrat pe articolele apreciate de clienți, cu un bun randament în vânzări.”

„De asemenea, am ajustat politica de prețuri și am intensificat campaniile promoționale, pentru a veni în întâmpinarea clienților cu articole la prețuri accesibile”, mai este arătat.

EXCLUSIV Cât a investit BCR Pensii în fondul CEECAT, parte a viitoarei preluări a retailerului La Cocoș de către proprietarul Lidl și Kaufland CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Cât a investit BCR Pensii în fondul CEECAT, parte a viitoarei preluări a retailerului La Cocoș de către proprietarul Lidl și Kaufland

Supeco a regândit și modul în care comunică cu clienții, consolidând campaniile în mediul digital și diversificând canalele de comunicare:„Am lansat inclusiv un canal oficial pe WhatsApp, prin care clienții primesc noutățile despre ofertele și reducerile Supeco direct pe telefonul mobil.”

Reprezentanții Carrefour au transmis că intenționează să continue aceste inițiative, oferind clienților „tot mai multe soluții și produse care să-i ajute să economisească.”

Planul de expansiune include deschiderea a trei noi magazine Supeco până la finalul anului curent.

„Vom continua expansiunea rețelei noastre de magazine, cu 3 noi deschideri până la finalul anului”, au mai transmis reprezentanții Carrefour pentru Profit.ro.

Numărul angajaților din rețeaua Supeco a scăzut cu 3% în 2024, ajungând la 689 de persoane. Primul magazin Supeco a fost inaugurat în România în 2014.

Lanțul Supeco numără 28 de magazine la nivel național și se află între primii 20 cei mai mari retaileri alimentari pe piața locală, după cifra de afaceri.

ULTIMA ORĂ Guvernul suspendă 6 luni licitațiile finanțate din fonduri guvernamentale CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Guvernul suspendă 6 luni licitațiile finanțate din fonduri guvernamentale

În ultimii ani expansiunea Supeco a fost foarte limitată, cu câte o singură deschidere în 2022 (la Craiova) și 2024 (la Timișoara), iar în 2023 niciuna.

Cele mai multe magazine Supeco au fost inaugurate în 2019, circa 10. 

Grupul Carrefour, al doilea retailer mondial și lider în Europa, este prezent în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A., după achiziția fostelor magazine Cora.

Cu peste 450 de magazine în 113 orașe, grupul operează în formate diverse, precum Hipermarket, Market, Express și Supeco.

viewscnt
Afla mai multe despre
supeco
carrefour