Autostrada Bucureștiului s-a stricat, pe lotul 1 Sud, între Glina și Vidra, la doar un an de când a fost inaugurat.
Problemele au fost raportate pe tronsonul dintre Glina și Vidra, care conectează șoselele rapide Craiova–Pitești–București de autostrada Soarelui, arată Adevărul.

"Probabil nu se respectă compoziția bitumului sau alți factori a materialului, în comparație cu ce găsim pe Olanda, Belgia, Luxemburg", a declarat un șofer, potrivit Observator News.
Cea mai mare parte a deteriorărilor se înregistrează pe pasaje, în special pe prima bandă, unde asfaltul este spart și denivelat.
"Avem o problemă și cu temperaturile, și cu nerespectarea regulilor de tonaj. Această dublă combinație de transportatori care nu respectă legea și ISCTR, adică Ministerul Transporturilor, face să avem aceste probleme suplimentare față de calitatea îndoielnică", a transmis Ionuț Ciurea, director Asociația Pro Infrastructură.
Între timp, reprezentanții companiei naționale de infrastructură au anunțat că toate cheltuielile pentru remedierea problemelor vor fi suportate de constructor. Cu toate acestea, organizațiile care monitorizează drumurile au avertizat că tot oamenii vor plăti calitatea slabă a lucrărilor.

"Având în vedere că este în garanție, practic, este treaba constructorului să repare pe banii lui. Reparațiile vor începe pe data de 16 septembrie", a declarat Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt CNAIR.
"Ce se întâmplă după 5 ani? Sau 10 ani cât este garanția? Tot noi plătim", a declarat Ionuț Ciurea, director Asociația Pro Infrastructură.
Întregul lot a fost construit de consorțiul turcesc Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS. Potrivit oficialilor de la drumuri, porțiunile cu probleme ale autostrăzii de centură a Capitalei vor intră în reparații din 16 septembrie, transmite TVR Info.