Lanțul olandez de magazine cu discount Action, care vinde produse la preț redus, atât alimentare, cât și nealimentare, pregătește deschiderea primelor magazine pe piața din România, mișcare anunțată de Profit.ro din vara anului trecut, continuând să lanseze anunțuri de angajare pentru magazine în Turda, Oradea, Cluj-Napoca, Câmpia Turzii, Ocna Mureș, Arad, Hunedoara, Simeria, Călan, Deva, Râmnicu Vâlcea, Ploiești, Târgoviște, Ilfov, București.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
În primăvară a precizat că va deschide primul magazin cel târziu în toamna acestui an.
Recrutările de angajați în România au început încă din februarie, cum a relatat atunci Profit.ro.

„Lumea se confruntă cu un început instabil și incert al anului 2025. În aceste condiții de piață, observăm că consumatorii continuă să revină la noi pentru achizițiile lor zilnice și casnice”, spune acum CEO-ul Hajir Hajji. „Formula noastră unică de produse de înaltă calitate la cel mai mic preț, combinată cu progresul nostru în sustenabilitate, sunt principalii factori ai creșterii noastre rapide și funcționează peste tot.”
Retailerul a deschis 49 de magazine noi, ajungând la un total de 2.967 de magazine în 12 țări.
În fiecare săptămână, aceste magazine primesc în medie 19,7 milioane de clienți, o creștere de 2,9 milioane față de aceeași perioadă a anului trecut.
Retailerul declară că este pe cale să deschidă, în medie, cel puțin un magazin nou pe zi. În total, aproximativ 370 de magazine vor fi adăugate în acest an.

Compania își propunea să atingă pragul de 3.000 de magazine în al doilea trimestru.
Pe 5 aprilie, Action a deschis primul magazin în Elveția, a 13-a țară a lanțului. Magazinul din Bachenbülach, lângă Zurich, a stârnit un mare interes și a înregistrat vânzări record în primele zile.
A 14-a țară, România, va urma în această toamnă, adaugă compania.
Lansat în 1993, lanțul a ajuns astăzi la peste 2.500 de magazine în Țările de Jos, Belgia, Franța, Germania, Luxemburg, Austria, Polonia, Portugalia, Cehia, Italia, Spania, Slovacia, relevă datele analizate de Profit.ro.
Compania are venituri anuale de circa 9 miliarde euro și peste 80.000 angajați.

Pe această nișă mai operează retailerul german TEDi, branduit anterior T€Di pentru a ilustra mai clar conceptul cu care a fost lansat, și anume acela de a oferi la vânzare un număr mare de produse nealimentare la prețul de doar 1 euro, a cărui intrare în România a fost anunțată în premieră de Profit.ro, și grupul polonez Pepco.