ANAF derulează o campanie națională prin care solicită firmelor care au activitate în domeniul organizării de evenimente să îi trimită date despre contractele încheiate pentru perioada următoare, până la finalul anului. Solicitările de acest tip, pentru contractele încheiate pe perioada următoare, nu sunt o noutate, ele fiind trimise firmelor și în anii trecuți, potrivit informațiilor Profit.ro. Totodată, în trecut au avut loc și acțiuni de control la firme din aceste domenii.
Astfel, noutatea ar fi acum lansarea unei campanii la nivel național a unui demers care până acum se desfășura regional sau local.
Demersul ar trebui să stimuleze conformarea voluntară. Datele obținute vor fi utilizate în corelare cu cele din e-Factură și sistemul caselor de marcat. Controale la fața locului vor avea loc doar în cazurile cu risc.
Solicitarea, disponibilă mai jos, este trimisă de direcția Antifraudă.

ANAF cere următoarele date
- date de identificare beneficiar rezervare
- natura evenimentului - nuntă, botez, majorat, banchet, aniversare, eveniment corporate
- număr meniuri/participanți
- preț meniu
- avans
- etc

(sursă foto - Monica Cot, Facebook)